Редактирование:
TGMC:Skills
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
{{under construction |reason = This page lacks a significant amount of information on the specifics of what each skill does and what they can effect. [[Guide to contributing to the wiki|you can help!]] }} {{TGMC}} Skills are soft boundaries each marine job has, and they determine whether you are clueless and have to spend some seconds fumbling with something, can use something normally, or can use something really good. Hard locks are rare and only apply to objects such as Chem Dispensers and piloting. {{TGMC-Skills |sizeoverride=225 |job=Example Template To Show |tabletitle=Example |premsg=An example of how these skills will be represented on wikipages. |cqc=5 |police=2 |melee=1 |medical=5 |surgery=5 |engineering=5 |construction=5 |firearms=2 |powerloader=4 |lead=4 |sg=2 }} ==Medical & Surgery== These skills are a measurement on your ability to practice medicine and perform surgeries. Both of these skills go up to '''5'''. Medical '''1''' or lower means you will fumble at related tasks, and '''1''' specifically shortens fumbling time. Higher medical means better brute/burn kit usage, more splint health, more healing per defibrillator shock and faster syringe use. Higher surgery makes a surgery step faster. ==Engineering & Construction== Both skills go up to '''5'''. Engineering measures your ability to repair things, such as generators or APCs. Higher levels mean more effective at those tasks. Construction measures your ability to construct things, such as barricades and walls. Higher levels unlock different objects and fortifications you can build. ==Police, CQC, Melee== Police goes up to '''2'''. Melee goes up to '''3''' or as low as '''-1'''. CQC goes up to '''5'''. At Police 1, you can use flashes. At Police 2, you have all police gear unlocked. Melee affects your melee damage. +30% per level. Negative levels remove 30%. CQC affects your shove chance by +5% per level. ==Smartgun== A measurement of how good you can use the Smartguns. Default level is '''-4''', which causes extreme recoil with a Smartgun. Smartgun '''-3''' is defined in code as allowing you to use the Smartguns. Smartgun '''0''' is the default for [[TGMC:Squad Smartgunner|Squad Smartgunner]]. Smartgun '''1 and 2''' allow more efficient usage of the Smartguns. ==Firearms== A measurement of your general skill in firearms. Skills also exist for '''Pistols''', '''SMGs''', '''Rifles''', '''Shotguns''', and '''Heavy Weapons''', and those specific skills default at 0 for everyone or 1 for special training. Default is '''0''' and you cannot perform tactical reloads at the default level. Recoil is significantly increased for unwielded fire. Firearms '''1''' allows you to perform tactical reloads. Recoil is slightly decreased for unwielded fire. Firearms '''2''' reduces recoil significantly for unwielded and wielded fire. ==Leadership== A measurement of your leading ability Default is '''0''' and you will fumble slowly at anything tied to this skill. Specialists such as Smartgunners, Corpsmen and Engineers have Leadership '''1'''. It reduces the fumbling time. Leadership '''2''' unlocks the ability to issue orders. Leadership '''3''' and '''4''' have no differences except order efficiency. ==Piloting== A measurement of your flying ability. Default is '''0''' and you cannot do anything tied to Piloting skill. Piloting '''1''' removes skill checks. == Powerloader == A measurement of your ability to use a powerloader. '''NOTE: THIS SKILL IS CURRENTLY BROKEN''' Default is '''0''' and you fumble at entering a powerloader. Powerloader '''1''' allows you to instantly enter a powerloader. Higher levels increase efficiency and speed. ==Large Vehicle== A measurement of the ability to use a multitile vehicle like a Mech. Default is '''0''' and you can't use a multitile vehicle at this level. Large Vehicle '''1''' allows you to use multitile vehicles.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Шаблоны, используемые на этой странице:
Шаблон:Important
(
править
)
Шаблон:TGMC
(
править
)
Шаблон:TGMC-Skills
(
править
)
Шаблон:Under construction
(
править
)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице