Редактирование:
Lockers
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
A plethora of lockers are available for the crew members to raid at the beginning of each shift, most of these contain either cosmetic wardrobe items or otherwise useless accessories, but the lockers found within the station's departments are likely to hold a much more useful stash of tools, clothes, and equipment. =Uses= Lockers, while generally only regarded for the goods that they contain therein, are themselves a useful tool to a crafty crew member. * Lockers can be dismantled while they are open * Lockers can shield crew members and items from catastrophic station events such as certain delaminations ==Access Restriction== By installing an ID card reader into a locker, it can be restricted to only allow access to those wearing (or holding) an ID card with appropriate access. ===Personal Closet=== The personal closet uses a special card reader to give access to the first person that scans their ID on it. Anyone with access to all secure lockers (such as the captain) can still open the locker and access it's contents without destroying it. ==Shielding== A crew member can enter a locker by standing on it while it is open and closing the door. Any entity within a closed locker is invisible to the world around it unless the locker is opened. This does not prevent them from speaking though, and unless incapacitated, they can also open the locker door themselves. Handcuffing the captive first makes it much more difficult for them to get out, though not impossible. ==Welding== A locker can be welded shut by interacting with it while closed with a lit welding tool. Welded lockers cannot be opened from the inside or out without welding the hinges free first. =Varieties= There are multiple types of lockers that can be found on the station and the celestial bodies and starships in nearby space. Each different type of locker will contain a preset list of items or be completely empty at the beginning of each shift. ==Job Specific Lockers== ==Secure Lockers==
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице