Редактирование:
Chemistry/Other reagents
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=== Unique Chemicals === These reagents have either a bit more to their use or reaction - making them a bit of unique case {| class="wikitable sortable" style="width:100%; text-align:left; border: 3px solid #FFDD66; cellspacing=0; cellpadding=2; background-color:white;" ! scope="col" style='width:150px; background-color:#FFDD66;'|Name ! scope="col" class="unsortable" style='background-color:#FFDD66; width:120px;'|Formula ! scope="col" class="unsortable" style='background-color:#FFDD66; width:140px;'|Reaction conditions ! scope="col" class="unsortable" style='background-color:#FFDD66;'|Description ! scope="col" class="unsortable" style='background-color:#FFDD66;'|Chemical properties |- !style='background-color:#FFEE88;'|{{anchor|Eigenstasium}}Eigenstasium<span style="color:#5020F4;background-color:white">▮</span> <br>Impurity: [[#Eigenswap|Eigenswap]] <br>Failed: [[#Bluespace Dust|Bluespace Dust]] <40% <br>pH: 3.7<span style="color:#fbc314;background-color:white">▮</span> |{{RecursiveChem/Eigenstasium}} |<b>Min temp:</b> 350K <br><b>Overheat:</b> 650K <br><b>Optimal pH:</b> 9 to 12 <br><b>Unstable purity:</b> <40% <br>Extremely exothermic <br>H+ producing |A strange mixture formed from a controlled reaction of bluespace with plasma, that causes localised eigenstate fluxuations within the patient. <div class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed"> Expand for long description. <div class="mw-collapsible-content"> If the purity of the reagent is over 90%, it will teleport the player to the creation location on consumption (ingestion only) Next, it will save the location you took the reagent, and create a blue eigenstate version of your character to signal where you will return to. When the reagent leaves a patients bloodstream, it will teleport the player back to the consumption location. Dying does not stop processing, you will still return to the consumption location even if dead. Overdosing causes the stability of your character to split - Teleporting you to a random location close to where you are every second and causing Disgust. Afterwards you will slowly become more and more unstable causing various effect. At the end of your symptoms, you get transposed with an alternate reality form of yourself... which can be a way to fix some debilitating traumas or addictions. These effects, up until transposition, can be reversed/held off by taking stabilising agent, bluespace dust or more eigenstasium. Spraying this on multiple lockers on the same tile (with an over 80% pure reagent) links the lockers together, creating eigenlockers. Eigenlocker are linked together, teleporting whatever enters them to the next locker in the sequence. You can link as many lockers as you like in a sequence, but you have to have all the lockers on top of each other when you link them. Lockers with a damaged link (i.e. all other lockers in the sequence are destroyed) can be reused in a sequence, but otherwise linked lockers can't be relinked. <\div> <\div> |<b>Rate:</b> 0.4u/tick <br><b>Unreacted purity:</b> 50% <br><b>OD:</b> 15u <br>Works on the dead |- |}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице