Редактирование:
Шаблон:Guide to Reparing Robots
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Tools and Repair equipment.== {| class="wikitable" |+Robotic Repair Tools |- !Repair Tool!!Description and Use!!Repair Amount |- |[[File:TGMC Blowtorch.gif|64px]] Welding Tool | * Welder to repair brute. Consumes fuel to repair. * Standard welders hold 20 fuel, larger welders can be found in engineering supplies. * 1 second use time on others, 3 seconds to self apply * Does not require protective gear (welding goggles.) * Does not require engineering skills to use for repair |Consumes 2 fuel to repairs 15 Brute per application, to targeted limb. |- |[[File:CableCoil Modern.png|alt=|32x32px]] Cable Coil | * Cable Coils repair burns. * Can be found stacks up to 30. * 1 second use time on others, 3 seconds to self apply. * Does not require protective gear (insulated gloves.) * Does not require engineering skills to use for repair. |Each application consumes 1 cable coil and repairs 15 burn damage to targeted limb. |- |[[File:TGMC Nanopaste.png|64px]] Nanopaste | * Nanopaste heals brute and burn damage in the selected part of the body. * Comes stacks of up to 10. Takes 1 second to apply others and yourself. * Does not loop. (Will not attempt to reapply automatically.) * Does not require any special equipment or skills to heal. * Medical might kill you if you steal their surgery nanopaste to heal a Combat Robot. |Repairs 15 brute and 15 burn per application to targeted limb. |- |[[File:TGMCDefib.gif|64px]] Defibrillator | * Defibrillators can revive disabled (Dead) humans, robots, and synthetics. * Each attempt heals 8 damage if used on human. * Has an internal power cell with 1000W charge. * Consumes 66 power per revival attempt (Always successful unless SSD) (15 uses per charge) * Can only revive humans/synthetics if total damage is below 200. * '''Will always revive Combat Robots no matter the damage the robot has received, setting their health to 1.''' * Without [[TGMC:Squad_Corpsman|Medical Skills]] non-medical personnel will take longer to use the defibrillator. |On successful use, revives the human, robot, or synth. |}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Шаблон
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице