Редактирование:
Шаблон:Security Policy Eng
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
= Security Policy & Precedents = <!-- ---------------- RULE 1 ---------------- --> {{Rule |title=1. {{Tooltip | [[#Rule1|Rule 1 of the main rules]] | Main Rule 1. Don't be a dick.}} applies to security. |body=The only exception is that security is generally considered to be armed with non-lethal methods to control a situation. Therefore, where reasonably possible, security is expected to use non-lethal methods first in a conflict before escalating to lethal methods. }} <!-- ---------------- RULE 2 ---------------- --> {{Rule |title=2. {{Tooltip | [[#Rule4 | Rule 4 of the main rules]] | Main Rule 4. Non-antagonists can do whatever they want to antagonists. Non-antags acting like an antag can be treated as an antag.}} also applies to security. |body=Security are not exceptions to the rule where non-antagonists can do anything they want, as per rule 4, to antagonists. }} <!-- ---------------- RULE 3 ---------------- --> {{Rule |title=3. For arrested players, timed sentences up to a total of 10 minutes, buckle-cuffing, and stripping, are considered [[IC]] issues and are not actionable by admins. |body=Brig sentences totaling more than 10 minutes can be adminhelped, as can be gulag or perma sentences or a pattern of illegitimate punishment. However, security should refrain from confiscating items not related to any crimes, especially important department-specific items like hard suits. Obvious exceptions to this are things like radio headsets, if players use it to harass security over the radio while being arrested. }} <!-- ---------------- RULE 4 ---------------- --> {{Rule |title=4. Don’t kill Asimov borgs for trying to stop harm, unless they are being excessively disruptive. |body=For example, borgs that lock down all of security despite only one security staff member causing harm. }} <!-- ---------------- RULE 5 ---------------- --> {{Rule |title=5. Lethal force may be used on a mob of players trying to force entry into the brig. |body=This is up to the discretion of the security player. Additionally, lethal force may be used immediately on anyone trying to enter the armory, in the armory, or leaving it. }}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Шаблон
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице