Редактирование:
TGMC:General Tips
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===Weapon / Combat Tips=== *'''Codex shows concurrent statistics of weapon, armor, and attachments.''' To check codex, examine the weapon, armor, or attachments, and the link to codex will show in chat. *Using a multitool on a lasgun battery will turn it into an improvised explosive with a random timer. Even empty cells will blink before exploding, so it can be used to fake out xenos. Modded cells can still be used in a laser weapon. *Lasgun batteries can be recharged in APCs if the generators are on and hand-crank cell chargers that engineers have available to them. *Sidearms aren't complete garbage. They are often faster than reloading if in a very tight situation, it may save your life. *There is no "best" loadout. Experiment and find what works for you. *You have a variety of weaponry inside the Automated Weapon Closets, do not be afraid to experiment with which one is best suited for your playstyle. *There is weaponry that can be ordered by Requisitions. However, they take quite a fairly high amount to order them, what's more, if the user dies irresponsibly while using these weapons themselves, it will be a massive waste of points. *Anything can be a weapon if you put your mind to it. *Removing weeds as a marine means that xenomorphs cannot take advantage of weeds; melee the weed sacs to remove all the weeds from a small area quickly. *A marine can carry many weapons: in their armor, belt, even hanging from their back. *The Terra Experimental Laser weapons have a mode selector that can be switched using the Unique Action command (Default: Spacebar). Some modes are better than other modes in specific circumstances. *To throw a grenade, Activate (Default: Z) the grenade while in the active hand. You will then automatically enter throw mode, in which then you can simply click anywhere to throw it. Do not take too long! *When captured by the xenomorphs, infected and you think you are not going to make it out alive, use a pocket pistol on yourself to prevent the chestburster from popping out. A dead marine is better than a popped marine. *Wear a helmet or some type of headgear, any found in the clothing vendor will prevent decapitations. *You can dual-wield two weapons to fire both of them at the same time. This will increase spread and decrease accuracy, however. *If you are trained enough to do so, you can tactical reload by drag-clicking the magazine to the weapon in your active hand. *The V1 tarp (available from Requisitions) can be stealted once you covered yourself with it. *The TL-84 flamethrower has an inbuilt fire extinguisher <br>
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице