Редактирование:
TGMC:Shrike
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=Tips & Tricks= * Don't tank shots, you are meant as a support caste and you're more fragile than most Tier 3s. * Open up duels with a fling instead of screech. If you fling first, you can further stun them with a screech, and when screech is used, your fling is ready to go to further stunlock the marine. * Combo screech and fling with warrior to truly send a marine to Brazil. * '''Aim for arms in duels'''. You can easily decrease the marine's capability to duel you when they have a fractured arm. Marines can't use shotgun if not wielded. If they have a pistol or submachine gun, then you will have to break both arms to prevent them from using the weapons. * Use your screech or psychic fling to fling marines' grenades back at them; you are the dedicated xenomorph that can do this and the results can be devastating. You can also simply fling marines currently holding an active grenade, but someone else might pick it up and throw it at you before it goes off. * Fling expensive weapons further from enemy hands before applying acid to them, or fling random materials around into chokepoints to help a Carrier hide traps. * Your psychic screech can work through walls; this is mostly useful on Crash, where you can interrupt marines running the disk program in some spots, or just give the CMO a really bad day whenever they try to do surgery. * Fling marines into fire and lava! It's significant damage if they don't have a fire extinguisher, and potentially death if they also don't have friends or snow nearby. * Use help intent to help shuffle behind marines, turn around to face marines' back, and screech. Watch as they get pushed to a group of xenomorphs. Don't try to do this against multiple people with shotguns or you'll probably die. * Superior to changing face to use unrelenting force is '''Select unrelenting force''' in keybinds. Use this for cheese! * Psychic heal is very powerful for saving downed xenomorphs in the line of fire, but the amount it heals is based off of a xeno's current heal rate, so it's significantly stronger out of combat. This also means recovery pheromones make the heal stronger. It doesn't recover any sundering, so if someone has no armor left, don't waste it on them, they'll be resting for a long time regardless. <br> {{TGMC-Jobs}}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице