Редактирование:
Guide to Combat
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Stuns== The easiest way to win a fight is by stunning your enemy, leaving them vulnerable for you to [[#Cuffing|cuff]] them, hurt them into a [[Health#Critical_Status|crit]] state, or [[Health#Death|worse]]. The downside of stuns is that the effect is only temporary; if you fail to deal with your target in time, they can get back up. Also note, when the wiki or players talk about "stuns", they are generally talking about 1 of 3 status effects: [[Status_Effects#Paralyze|paralyze]], [[Status_Effects#Knockdown|knockdown]], or [[Health#Stamina|stamina crit]], all of which are types of [[Status_Effects#Disables|disable effects]]. It can be confusing to know which disable effect is which, so it's helpful to read what each one does. The most common stun used to end fights is stamina crit, which occurs when a target experiences over 100 stamina damage. The [[Makeshift_weapons#Stunprod|stunprod]] [[File:Stunprod.png|link=https://tgstation13.org/wiki/File:Stunprod.png]] is a craftable weapon that deals 55 stamina damage, enough to fully stun someone in two hits. It also has a delayed knockdown effect, even after only one hit. Stun times vary depending on item used, but are usually around 4-15 seconds. You can reduce stun times on yourself in several ways, such as with certain [[Guide_to_chemistry#Narcotics|chemicals]], including from smoking [[Guide_to_chemistry#Nicotine|nicotine]]. Some stun weapons are conditional, such as the [[Security_items#Flash|flash]] [[File:Flash.gif]], which only works if the target has no [[Clothing_and_Accessories#Sunglasses|sunglasses]] or similar protection. Keep in mind that some targets can be immune to stuns; you will have to damage them instead. Common mobs with stun immunity are [[Mobs#Living Mobs|simplemobs]] and [[Guide_to_genetics#Mutations_and_Their_Consequences|hulks]].
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице