Редактирование:
TGMC:Requisitions Officer
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=A Typical Round as RO = == Round Start Prep== In the round start and beginning of the operation, marines will rush to get their fancy requisitions equipment. Most often, you will be seeing Jager modules, radiopacks, specialty ammo requests, . Each modules cost 10 points and benefit the marines a lot, so ordering them helps the team as a whole. Ordering weapons or armor such as the Minigun or B-18 early round is not advised though, as you will need to know how to expend your points effectively early round.<br><br> Effective use of points can make all the difference in a round.<br><br> Order the ASRS Bluespace Pad first so marines can sell Xenomorph bodies. Marines will yell at you if they do not have an easy way to gather points. The alternative is taking three or even ten minutes to ship the xenomorph bodies to shipside to be sold, which will frustrate you and the marines. '''Note: You can use fultons instead to do the same job. See the [https://tgstation13.org/wiki/TGMC:Guide_to_requisitions#Roundstart guide to requisitions] for details''' ==Mid-round Supply== Mid round supplying can be either an easy thing or a very hard thing to do depending on how the marines are doing. If they are getting kills or running miners, you will be mostly getting points all the time, but if they're not, logistics will get bottle necked. Materials can be the most important thing mid round; there may be breaches in the FOB and engineer may not have the metal to fix it, so expending points on materials is a great choice. Spending points on weapons and ammo can also be very worth doing. ==What to buy== *ASRS Bluespace Pad : When wrenched to the ground, marines can sell Xenomorph bodies <s>and phoron crates on them</s> and the points will be sent to the ASRS. '''<s>Note: while fultons may appear cheap and dandy, remember that not everyone in the Marine corps likes to be the guy with such fultons.</s>''' The [[TGMC:Researcher|Researcher]] can <s>[[TGMC:Guide to Research|play slots]]</s> nearly double the money you get from each beno corpse via the credits he gets when researching xeno material, unless you dont have one the starting fultons will almost certainly be enough for the entire round. *Jaeger Exosuit modules : These modules will give players advantages. The Valkyrie works like an autodoc system; the Tyr gives marines more armor; the Baldur enhances their armor lights; the Mimir and also Mimir helmet grants them resistance to acid; the Surt grants them resistance to fire and the Hlin grants them resistance to explosions. *Sentries : You can order the UA 571-C or the UA-580 Point Defense Sentry. Sentries are a very important thing to order, <s>though their cost is high.</s> no longer as high as it was *Specialist Weapons and Surplus weapons : Such as the Minigun, IFF Sniper Rifle or Sadar <s>or a Desert Eagle if you are feeling badass enough.</s> *Ammo : Marines won't be lacking on ammo, though special guns might run out of ammo with time, as the Smartgun and the Minigun ammo can't be found in the standard Ammunition Vendors *Materials : The materials you can order are metal, plasteel and sandbags. *'''NEVER''' spend all of your points on a single marine, the risk is far to great even for a squad marine with over a thousand hours, sure John Marine with a B18 and a Sadar may single-handedly win the game, but he can also just get owned by a sweaty [[TGMC:Ravager|Ravager]] and lose everything
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице