Редактирование:
Guide to malfunction
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===Cyborg Abilities=== Cyborg allies are great. They have initiative, they're supposed to be completely loyal, and they're really tough to kill without the right tools. * The most useful cyborgs are the Peacekeeper borg and the Engineering borg. The Service and Mining borgs are third-tier choices, and are good choices if you're a subtle AI. Janitor borgs are great too if you want them to slip someone and drag them to hot burning flames. Medical borgs are also good because their hacked hypos are great at dealing death, sometimes without warning. * All cyborgs are vulnerable to flashes (wall mounted, hand-held, and portable). Flashes stun the cyborg for a short amount of time, which in a malf round will likely lead to their demise. Keep your cyborgs away from flashes if possible. * Engineering bots can repair dents on other cyborgs, but they need a friendly human to repair fire-damaged cabling. Since any human who can do that probably also knows how to cut the AI control wire in the cyborg, you should instruct your cyborgs to avoid fire and EMP damage if possible. * If you can no longer see a cyborg on the robotics control console, it has had its AI wire cut or it belongs to another AI. In a malfunction round this likely means that cyborg will be attacking you. Instruct your remaining cyborgs to attack it with their flashes and weapons. * The Achilles' heel of all cyborgs is the robotics control console. There is one in the Research Director's office, and a circuit board for another in the secure part of tech storage. If you want to keep your cyborg allies, make sure whoever has the spare board is dead, and that the finished console in the RD's office is disabled. If you want to be thorough, make sure the circuit imprinters (in Research and Robotics) are also destroyed.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице