Редактирование:
TGMC:Pilot Officer
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=The Hangar, the Slots and the Module Installation= <div class="mw-collapsible-content"> The Hangar is where you will spend most of your time. It has two dropships, the Alamo which is the main dropship that marines take down, and the Condor which is a specialty CAS plane. Each ship has slots for special upgrades. The Alamo has two engine module slots, one interior module slot, two electronic module slots and four weapon module slots. The Condor has four weapon module slots, and an unremovable rotary nosegun. [[File:DropshipSlots.png|thumb|left|512x512px]] *<span style="color:red">Rear Slot</span>: This is the place where the Interior modules goes. *<span style="color:green">Engine Slot</span>: This is where engine modules are installed, and Alamo has everything installed by default *<span style="color:blue">Electronics Slot</span>: This is where electronics are installed, like the spotlight and the targeting system. *<span style="color:#dbcd34">Weapon Slot</span>: This is where the weapons are installed, like the rocket-pod or the sentry-deployment-system.<br /><br /><br /><br />Pillar of Spring has 2 '''powerloaders''' near the and the modules on the east side of the hanger while the Sulaco has 1 powerloader near the Condor and 1 powerloader near the fob drone and the weapon modules near the Condor and the interior and electronic modules near the Fob Drone. == Installing stuff on ships == If you want to install a module or reload a weapon, you will need a '''powerloader''' (yellow robot). *Right click the powerloader [image of the powerloader] and click “Enter powerloader” **Alternatively, you can clickdrag your sprite onto the powerloader. **Make sure your hands are empty before attempting to enter the powerloader. *Move in front of the module or ammo pack and left-click on it to pick up **You can carry two modules, simply switch active hand to carry another one. *Move to the ship slot and click left click on it, wait until installed or reloaded **You can switch hands while doing an action. So you can install two modules at once. **Note that for some weapons (machineguns) to be reloaded, you need to discard empty ammo box first. Do this by clicking the module. ***This also can be used to take off a module (it goes into your hand) </div> </div> <div class="mw-collapsible mw-collapsed" style="width:100%">
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице