Редактирование:
Space Dragon
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===Starting Out As the Dragon=== When you first spawn in as Space Dragon, you'll be spawned in some area of space and prompted to pick a name and color. These choices don't particularly matter, so feel free to make yourself look snazzy however you want. Afterward, you'll be on the clock to find and spawn in your first carp rift. Since you spawn out in the middle of space, you pretty much have easy access to any location near the exterior of the station, and even those buried in there a little can be accessed with a little wall-tearing on your part. Ideally, you want to find somewhere that people don't commonly pass by and an area that is easily defendable, meaning you'll want to find tight corridors and coverage so you can use your fire breath with extreme effectiveness while being relatively safe yourself. Its also worth noting that you probably want to avoid areas with a lot of windows, since lasers can pass through them whereas your fire breath cannot. Once the carp rift is placed in hopefully what is a secure location, now you get to play defense. Luckily for you, you're not alone in this endeavor and also get the assistance of some carp friends, fresh off the rift. While they can be capable of slowing and preventing some attackers, more heavily armed combatants will take them out easily. They're also great at station-wide sabotage, as while you are essentially limited by your rift in terms of how far you can travel, the carps are extremely plentiful and can take more risk to hit up some important targets for you. Just note like all other living things, they aren't immune to your fire breath, so make sure you don't roast them before they outlive their usefulness. Feel free to tell them to hit up specific locations you have in mind if you think it'll give you the upper hand. Assuming you listened to the guide and picked a relatively low-interest location to place your rift, you likely won't have to worry about any attackers for the first 2 minutes. Once that time passes, Centcomm will tell the crew exactly where you're located, in which case you can expect the crew to come for your head at that time. This is where understanding how to use your kit comes into play.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице