Редактирование:
Guide to malfunction
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===AI Powers=== A digital mind is a terrible thing to waste. [[AI|AIs]] already have a wide array of powers available to them, but making the most of those abilities requires a little finesse. * Shock damage from doors depends on the amount of power currently available to the circuit. You can mess with the SMES batteries' output to maximize the amount of power available for an assassination. Just set the power output to max on the three SMES batteries in the engine room, and on the four SMES batteries on the solar panels, and you'll have made any shocked doors or APCs have a good chance of seriously wounding a target. If you lower output after the killing you will be less likely to be discovered. * Atmospherics can be tampered with. Plasma is a favorite, but nitrous oxide or carbon dioxide can be more subtle. CO2 in particular has very little warning. Be sure to have your cyborg clip the wiring on the atmospheric alarms though, since anyone on the bridge or in atmospherics can take note of station alerts. If the AI cut-out is engaged, you can assign an engineering cyborg to replace the valve with a straight pipe. * Sabotage in general. Destroy research by deleting it from the research server. Stop bomb testing by turning the power to the mass driver off before the doors can open. Disable telecoms. Set the holodeck on fire. Delete stored DNA from the buffer in genetics, subject the subject in the DNA modifier to massive doses of radiation, and re-upload the ruined SE DNA under the same label the researcher was using. Disable bot safeties. * Use the crew against each other. Report falsified PDA messages that indicate planned actions against the command officers or other crew members. Report falsified recordings made with local intercoms tuned to obscure channels. Report suspicious behavior. Report made-up suspicious behavior. Rile the crew up into a paranoid frenzy. * Be proactive about assigning arrest status to people who have committed any crime, or anything that could potentially be called a crime. That way people will be used to trying to avoid the securitrons, and when you assign your cyborgs to go on a kill-spree, people will be more likely to be confused, since they will believe the initial complaints to be about Beepsky. * While not the best use of a cyborg, blowing a cyborg does act like a small bomb and causes some sparks around it sufficient to start a fire in a gas-filled room. The cyborg might not appreciate being used in such a way, but if you're going to lose him anyway it's better to get something out of the loss than nothing. * As the malf AI you can hack the robotics terminal in the RD office to give your borgs [[Syndicate_Items#Emag|emagged]] slots, which can be useful for when you want an army of cyborgs to murder the station or throw people off your trail suggesting the borg may have been [[Syndicate_Items#Emag|emagged]]. Only do this if you are willing to accept the possibility of being discovered.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице