Редактирование:
Wezsel11
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
====== Start: ====== Use your minimap, check who's on duty. MO's, RO's, ST's are there any? After that take count of the amount of engineers and corpsman. As a Captain you wish to have every role filled to make the operation go smoothly but to have everything filled never happens unless with a high playercount. Here is starting your first and maybe one of the most important steps, knowing yourself and your crew. This situation you should make use of your reason and authority. As example, the round starts and there's 1 SO but no RO, what will you do? Do you know how to do requisition, what happens if you don't do it. What if you appoint the SO to become the replacement of the RO. Can he do it, does he even want to do it? This is why it's important to give youurself over to '''charity'''. Giving demanding orders to do x or x, should only done when there's '''extreme necessity.''' Like with a hijacks, SD's, Alamo EVAC, Tadpole EVAC ect. Moments where marine lifes are at stake. People chose SO not to become a RO. Just ask them if they're willing. To be able to work under many different circumstances is important for captain. No MO → Medbay can't be properly utilised, people who are hugged have to wait longer to have the larva removed and the pressure on corpsman are higher. No RO → Requisition will not be fully utilised unless someone appointed (Ship tech, SO) No ST → OB Cannon won't be maintained, generators either, possibility that once hijack is able to happen the ship ain't dismantled nor fortified yet. No ENG → FOB probably won't be build, miners and cades won't be repaired nor new fortifications will be constructed. No MED → Marines won't be revived nor recieve care groundside and will be forced to be sent shipside to be healed. No MAR → bruh No FC → Captain needs to direct the pre-deployment (Which LZ, when to deploy) No SO → CIC could become more intensive. No Synth → Synths can replace almost any role that doesn't ask combat. The Captain can replace the duties of RO and ST without any trouble.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице