Редактирование:
TGMC:Runner
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Dancing with Finesse, or "THAT ROUNY IS DOING THE MATRIX!"== [[File:XenoDancing.gif|thumb|664px|Dancing / WASD Dancing, in action. Notice the distinct lack of a mouse pointer.]] The Runner is a very fast caste that excels at hit and run tactics and close quarters combat (especially in one on ones), but suffers in terms of durability and recovery with its low health, armor and plasma regeneration. It has the tools to support a glass cannon-esque type of gameplay, and in the right hands, it can be one of the deadliest xenos in the hive, enough to instill fear and make marines retreat just from seeing their visage. Before you start running around, take a very close look at your age, then at your armor values. You'll notice that you're quite literally tissue paper (there's a table with the armor values further down if you're lazy or if you don't know how to access this information).<br>With this in mind, take the liberty of sitting down until you become Mature -- then you can finally begin the process of human obliteration. Note that, as a Runner, you're nowhere near useful in a FOB siege (or against barricades of any sort, for that matter). Your best bet is staying back and letting other castes take care of the FOB, and only apply pressure when you think you can get away with it or slashing unguarded barricades. As a xenomorph, you'll realize you have two ways of attacking: by clicking the target, or by bumping into them with your movement (commonly referred to as bump attack). For all intents and purposes, dancing around a marine (or WASD dancing) refers to moving around them, while using bump attacks to cause damage on the move -- this is what makes a Runner deadly; you never stop moving, you never stop slashing, and marines will '''sometimes''' refrain from shooting in fear of attacking their fellow man, which translates to free damage. But this is easier said than done. There'll be times where you'll get shot anyway while dancing, there'll be times where you'll lose most of your health just trying to get to a marine. Luckily, Runners have a set of abilities that allows them to ease the process. Let's take a look at them. '''TL;DR:''' Use Evasion, run into enemy marine, dance and savage pounce, run away when Evasion runs out (use pounce as an escape tool if needed) and wait for the cooldown. Rinse and repeat.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице