Редактирование:
TGMC:Gamemode Guide
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Crash== Crash is a gamemode of TGMC. It is a PvP (Player versus Player) gamemode that centers around the TerraGov Marine Corps and its struggles against the Xenomorph menace. There are several distinct locations which the Marines and Xenomorphs contest over such as the humid jungle of [[TGMC:LV-624 | LV-624]], the frosted regions of [[TGMC:Ice Colony | Ice Colony]], the barren wasteland of [[TGMC:Big Red |Big Red]], a [[TGMC:Prison Station | Prison Station]], the desolated lands of [[TGMC:Icy Caves | Icy Caves]] and others. '''You can play as one of the following:''' * As a [[TGMC:Jobs | '''Marine''']], you will wake up from cryo-sleep on a ship, the Canterbury, on collision course with one of the above-mentioned maps. Gear up and fortify the Canterbury in preparation for the crash. Your goal is to acquire three nuclear authentication disks (blue, green and red) by defending the respective disk generators for them and to detonate a nuke on the planet. The locations for the nuclear disk generators may vary depending on map. Disk computers must be powered, then there are 5 times you need to restart the program for it to complete (20% each). After, you need to print the actual disk. A good idea would be to make 2 or 3 copies and distribute them among command, like the [[TGMC:Squad Leader|Squad Leaders]] and [[TGMC:Field Commander|Field Commander]]. You '''cannot''' win by simply killing all the xenomorphs on this mode. *As a [[TGMC:Xenomorph Castes | '''Xenomorph''']], you want to make sure the Marines will have a hard time after arriving, and ideally forcing them off the planet or killing all of them before they manage to detonate the nuke. During crash, the xenomorphs will perpetually receive burrowed larva depending on the number of of living marines, essentially meaning that they have "unlimited" respawns, albeit the number of maximum active xenomorphs does decrease as they kill marines. '''For the round to end, one of the following conditions must be reached.''' *The nuke is successfully detonated. (major marine victory) *'''Deactivating the nuke after the marines leave as a marine will result in a xenomorph minor victory''' *The nuke is detonated, but no marines escape (minor marine victory) *The Canterbury leaves the planet without the nuke active (minor xenomorph victory) *All marines are killed. (major xenomorph victory) ===Tips=== *As a marine, consider making several disk copies and distributing them among more experienced players. *As a marine, you have access to weapons vendors and what is essentially shipside medbay groundside. Use this to its full advantage. *Xenos are not required to have hive leader (Shrike or Queen), but having one will considerably increase the rates at which the xenos can heal due to pheromones. *Xenos do not have access to psi structures in this mode. *Xenos should use the pheromone towers near the silos to heal up faster.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице