Редактирование:
TGMC:Chief Medical Officer
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===Round Start=== When the round starts you should do several things *Go into both surgery rooms and insert the anesthetic tanks into the surgery tables *Go to the advanced medical vendor (usually found in chemistry) go to misc grab a surgery webbing and put it on your uniform, then grab the medical tweezers from your surgery pouch and put it in there *Throw your surgery pouch wherever, you don't need it anymore *Vend a few of the stasis bags from the basic medical vendor and put them on the floor, '''prioritize putting them under medivac beacons''' *Find the nearest engi & tool vendor, vend yourself a welding helmet some welders and cable coil put on the welding helmet as your hat already does nothing. These tools allow you to fix robots and synths which you otherwise couldn't do *Find the cloning machine (looks like a cryo tube) and turn on its computer to begin running it, if your lucky a dead player can respawn earlier than they normally would be able to by using it while dead *If you aren't experienced with chemistry find the spare vendors that are either in req or near the Alamo landing pad, in the weapons vendor go to boxes scroll down and click vend medical crate then find a clothing vendor and vend 8 backpacks and 2 back welding kits (under the backpacks section) *Fill crate with said backpacks then drag them to your nearest basic medical vendor were going to be filling them with medical supplies for either the Tad or Alamo *'''Optional,''' vend a hand label or find one it'll be useful for marines to tell what backpack has what medical supply *In any order fill each backpack with one of each of the following medical supplies, '''Bicaridine, Kelotane, Tramadol, Tricordrazine, Dylovene, Splints, Burn Kits, and Trauma Kits.''' *If you picked up a hand label label each backpack with whatever meds you put in them, a full backpack of each will be more than enough to keep the Tad supplied all round. *If you want to further supply the tad you can also grab 2 more backpacks and fill them with '''Cable Coil & Welders''' *Drag the filled crate to the tadpole, leave it with the PO as at this point you may not know if you can go planetside or not
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице