Редактирование:
Юрист
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=== "I'm gonna contact HR!" === You always start with none of the social power. But outside of socializing with the Security to acquire respect from them, you can get power directly by building relationships with [[HoS]], [[HoP]], and [[Captain]]. * The '''Head of Security''' is the obvious one as they are the ones controlling the Security department. Befriending HoS means you friended the Security department in general, as whenever you will have a problem with a shitty Security Officer it can get easily solved by a one PDA message. Bring HoS food, do what they ask, and support them in their (sometimes illegal actions). You might say this is corruption, but corruption is not just a petty crime but a tool of power. * The '''Head of Personnel''' is your boss whose job is pretty vague, but most of the time HoP is like a Captain who is more loved by the crew. Even though they can't directly influence the Security Department as they have no authority there, they're still most likely will be feared for being the closest person to the Captain. HoP is the easiest to befriend (as they're your boss and also do a similar job to you). Follow their orders and visit them often regarding the Security Department being corrupted from bottom to top. * '''Captain''' is the ultimate authority of the station, having them on your side makes everything easier as even HoS can't escape their wrath. But befriending Captain is not as easy, usually, they're pretty paranoid and won't anyone outside of their heads get in proximity of them, and they're too busy (doing nothing) to talk with you. To befriend Captain you better try to befriend the HoP first to have the ability for contacting the Captain, after this just keep in contact with them. Having any of the heads on your side is powerful for helping you to upkeep the law on the station. But if this station has already rotted to the root, they all are assholes or just plain out stupid there is only one left - ''THE FAX.'' The '''Fax Machine''' is extremely underused, its purpose is to teleport paper documents to other fax machines around the station OR ''to the [[Nanotrasen]]!'' Even though contacting Nanotrasen is simple, getting an answer from them is not. To increase the likelihood of getting a response: * Write visually appealing documents * Stamp and sign the document * Make the document interesting Wrath of [[Nanotrasen]] can't even be escaped by the Captain themself, this is why this is probably the last resort tool you will use. But contacting Nanotrasen can be done for other more fluff RP reasons.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице