Редактирование:
Guide to security
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===[[File:Rev.png]] Revolutionaries === Sometimes, a few crew members will have enough and rebel against the command staff and the security forces. Your job is to stop them at all costs and protect the command staff. [[Revolution|Revolutionaries]] are as deadly as a traitor with improvised weapons, however, their greatest strength is their numbers. Disablers, energy guns and stun batons are useless against a swarm of 10 to 20 people clambering over the stunned and twitching bodies of fellow revs to get at your throat. When you subdue a Revolutionary, you should mindshield implant them as fast as possible. This will remove their revolutionary status and prevent them from being converted again. If you cannot get access to a mindshield implant, simply targeting their head (make sure to remove any armoured helmet) and smacking them with your stun baton using {{Rightclick}} will eventually deconvert them assuming they don't die first. However, even if successful, they will still be vulnerable to re-conversion. Another note: although you can no longer beat the revolutionary fervour out of someone once they have left this mortal coil, a mindshield implant '''will''' still work on dead revolutionaries. If you mindshield implant someone and you get a message saying they "seem to resist the implant", '''they are a head revolutionary!''' You will need to exile them off the station z level or, more commonly, kill them if you want to defeat the revolution. Work with your fellow security, the heads of staff, and other mindshielded crew to suppress the revolution. Oftentimes, revolutions are decided by which side can secure key departments/resources first; don't be afraid to mindshield implant crew in key departments even if you do not know they are a revolutionary, since it will prevent them from being converted later. Once you have a sufficiently large supply of mindshields, implanting random crew in the hallways is also justifiable. Generally speaking, the most important departments initially are cargo and medbay. Cargo will be a vital battleground fought over, as it acts both as a critical source of mindshield implants for security and a source of weapons for the Revolutionaries. Medbay oftentimes becomes an early revolutionary hub, and a strong revolutionary medbay can make it very difficult to get security/command healed and revived. Science is the next most important department, not only for its ability to produce extremely dangerous mechs, bombs, mutations, golems and other items but also because of the possibility of an AI subversion. '''If the revolutionaries manage to subvert the AI, counter-subverting it should be your top priority.''' A subverted AI will shock and bolt all of the Brig doors, liberally grant all access to revolutionaries, cancel all of your mindshield orders, and generally make your life hell. Engineering, while still dangerous, is less so than the other departments. Service and non-departmental crew (i.e. [[Assistant|Assistants]]) are the lowest priority out of all.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице