Редактирование:
What is SS13
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
== What do you do? == When the round begins you spawn with a job title. Now it is up to you to play with that job, doing all sorts of tasks. Each job has endless replay value. The game has an incredibly large number of systems, subsystems, and mechanics for limitless amounts of fun. While you spawned with your fancy job title, someone else spawned as something much more special. Each of the game modes, excluding [[Game_Mode#Extended_Role-Playing|Extended]], has some sort of antagonist whose job it is to cause you problems. These antagonists usually have objectives which range from stealing a specific item to the assassination of a crew member or even the complete overthrowing of the station. Different antagonist types have different ways of doing this. *[[Traitor|Traitors]] are the most common antagonist type. Usually several spawn on board the station. They spawn with a Syndicate uplink which they use to get special items and weapons to aid them in their goal. *[[Changeling|Changelings]] have special powers. They can absorb the DNA of crew members and transform themselves to look and sound like them. *[[Nuclear operative]]s are small teams of elite soldiers sent by the Syndicate to nuke the entire station out of orbit. *[[Wizard|Wizards]] can use magic spells to aid them in their quest. *[[Revolutionary|Revolution leaders]] spawn with conversion flashes which they then use to convert crew members to their glorious cause so they can aid them in overthrowing and killing the [[Heads of Staff]]. *[[Cultist|Cultists]] use their own blood to make runes and talismans, which give them special powers and abilities. *[[Blob|Blobs]] destroy the station little by little unless they are destroyed. *[[Malfunction|Malfunctioning AIs]], unlike normally functioning station [[AI]] units, have one goal: to assume control of the station, puny meatbags be damned. And the best part of this is that you, with your fancy job title, have absolutely no idea who the antagonists are -- if any even exist. Rounds usually last for an hour or so and they end when the [[Escape Shuttle|escape shuttle]] gets called. Once it arrives it becomes your job to get on board the shuttle or an [[Escape pod]] and escape alive -- if you even survived this long.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице