Редактирование:
TGMC:King
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=The King= '''THE OMEGA'''. Resting upon your resin throne, you look up in the nightly sky contemplating on the next star you will visit. Breaking your concentration, you have been summoned by a distant hive from planets and stars apart. Amused by the gift they have bestowed upon you, you began the psychic transfer from body to resin, then from resin to mind, then mind to the new planet. Such is the power of resin that xenomorphs have mastered over their environment of evolutionary adaptedness. Going through the psychic webbing of the Hivemind traveling faster than light speed, you can see all the collective memories of xenomorphs, from the early primitive centuries to the expansive space-faring Hive. All your senses are flooded by such sacred psychic information, motivating you to do what is needed: provide victory for the Hive. '''Before you can be a king, the hive needs to get 15 xenomorphs (burrowed larva included).''' [[File:TGMC_King_pods.png|thumb|500px|right|YOUR NEW THRONE AWAKES!]] == HAIL TO THE KING == If there is one job that king can handle, it's combative engagement with marines. You play as an opener that xenomorphs can capitalize on so that they can follow up with their own abilities. Fundamentally, you synergize xenomorphs' engagement by: *opening opportunities with Screech to push with '''Nightfall''' *disarming many marines through '''Shattering Roar''' *snaring marines with your terrifying looks via '''Petrify''' *confusing that pesty marine with '''Offguard''' *using mass teleport to get xenomorphs together with '''Psychic Summon''' *rallying and coordinating the hive for a push *making corrosion of reinforced walls to allow for xenomorph maneuverability *melting CAS flares and OB beacons *Emitting the strong [[TGMC:Xenomorph_Mechanics#Pheromones|Pheromones]] in the Hive Compared to many, if not all, xenomorphs, you have many AOE abilities that permit xenomorphs to wreck havoc upon marines. In fact, when queen screeches, you should be using your abilities right after queen so that the xenomorph can run marines through. Read other xenomorphs' abilities that are AOE, and coordinate with xenomorph castes to fully utilize your and the Hive abilities. Since you are tanky compared to other xenomorphs, your '''Petrify''' can make short work of marines, freezing them in place and allowing xenomorphs to follow up.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице