Редактирование:
TGMC:Frequently Asked Questions
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=== What is this server about? === To answer we'll have to explain the philosophy behind this project. '''Development:''' Like /tg/, we are very committed to producing open-source AGPL code to benefit the larger community, not only our own server, focusing in maintainability and code quality. Everyone can contribute, the game being made by the community and for the community. '''Administration:''' We believe that intent and context always matter, and we'd rather try to change the behavior of the players we moderate than simply punishing crimes. This makes us more "relaxed" and tolerant with those who seem willing to change, or seem to have broken rules out of ignorance instead of malice, but it does make us more harsh with those who don't show intent to follow them. '''Community:''' Every server has its own flavor, and the one we have chosen is to try to make a friendly and welcoming community for friendly and welcoming people. This is not an easy task, but in such sense we have decided to make bigotry and similar behavior against the rules. "Don't be a butt" sums up Rule 1, we are here to have a good time and we'd like for our playerbase to care for each other as much as possible. Idealistic? A bit, perhaps. But one can dream. '''Lore:''' Currently under construction, but ultimately made by the community instead of taken from another media. The first-contact rule does not apply here, the Marines have faced the Xenos before even if they do not really know their origin, purpose or the true extension of their threat. '''Roleplay:''' We aim for MRP: there should be a proper framework for people to play their characters and roleplay, without being forced to feign ignorance of the game mechanics in what is ultimately a competitive game mode between factions. Players are expected to stay IC and not bring OOC into it, but may if so they choose play a silent squad marine and merely pew-pew the enemies. Xenos do not need to pretend not to know what human equipment works (they are a smart greater hive-mind), and Marines should not have to repeat the same ignorance script at the start of every round (or shuttle hijack).
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице