Редактирование:
TGMC:Combat robots
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Advantages== *Due to their metallic coating, Combat Robots '''cannot be set on fire'''. They still, however, take damage from being in fire, so don't take this as an immunity to fire damage. Think of it like the Surt Jaeger module. *Their silicon nature means that combat robots don't feature a circulatory system or other organ systems, meaning they experience '''no harmful blood-related effects''', including '''no effects from harmful chemical interactions''', suffer '''no effects from organ damage''' and '''do not take Stamina, Toxin or Oxygen damage'''. Rare cases have been noted where the primary computational cortex of a combat robot has been damaged; refer to the autodoc to repair this unintended issue. Additionally, this lack of biological components means that xenomorph facehuggers will not be able to successfully latch on to a combat robot. Caution is still advised for non-larval variants. *After extensive complaints from these units, researchers ensure that '''all Combat Robots are insulated''', meaning that they cannot get shock by e-razors or funny wire in airlocks. *Similarly to the onboard [[TGMC:Synthetic|Synthetic]], combat robots can be '''revived from decapitation with a head replacement surgery'''. Due to the volatility of their power system, however, they still experience a permanent death timer. *Thanks to the combat robots enhanced servomotors, their '''punches deal 10 damage''', greater than that of the average man. *Damage can be quickly repaired through the use of '''welding for brute damage''', and '''cable coils for burn damage'''. If there are no cables or filled welding tools nearby, they can '''initiate autorepair''' which disables movement, sight and hearing while repairing, and heals '''4 brute/burn damage a second for 10 seconds''', '''for 40 total damage.''' *Due to reactor overclocking, Combat Robots '''do not experience critical health''', instead remaining operational until death without risk of loss of consciousness. *The surge of electricity from a '''Defibrillator''' will always '''revive''' a '''disabled(dead)''' robot, allowing them to barely function again.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице