Редактирование:
TGMC:Behemoth
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=The Bighemoth= The Behemoth is a well armored bruiser intended to take damage from marines. The behemoth is not a duelist, nor should it be played as such. You aim to harass marines with your large health pool and area stuns, creating opportunities for your more vulnerable castes to tear marines apart. ==Playing the Earth bending Xenomorph== To play the boulder, you must be the boulder. You are slow but you crush anything in your path. Your primary objective is to be a massive pain in the ass to marines, repeatedly stunning them while absorbing a lot of damage. Keep in mind that on your own, you deal very little damage compared to many other xenomorphs. Additionally, keep in mind that as scary as your rocks look, none of your abilities damage barricades, just marines. Earth Riser is your bread and butter opener, creating a boulder that combos with both of your main other abilities. On its own, it can still serve as an obnoxious obstruction, blocking marines and bullet fire - you can use a boulder to trap a marine in a maze. You can only have one boulder active at a time. Your Landslide ability will cause you to charge forward after a brief windup until cancelled or you impact a solid wall. While charging, marines in a 3-wide AoE along your path will be trampled, knocking them down and damaging them. If a boulder from Earth Riser is caught in this AoE, it will be flung forward up to 10 tiles, exploding in a small area and knocking any marines caught in the explosion down. Your Seismic Fracture ability creates a small explosion that knocks over any marines and damages them. Any boulders caught in this explosion will themselves explode after a delay, with similar effect. While Primal Wrath is active, your abilities are all upgraded. Earth Riser can support up to 3 separate boulders at a time. Landslide now has 3 charges, with each charge having a short but much faster dash over a limited range. Seismic Fracture creates rippling aftershock waves, massively increasing its effective AoE. All of these abilities now also deal moderate damage over time. While Wrath is active, you cannot go into crit; instead, damage that would put you into crit reduces your remaining Wrath. All of your abilities are relatively slow and telegraphed. You are not an ambusher. You should use your large areas of effect to punish marines for grouping up, stunning and scattering them to make it easier for other xenos to pick them up.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице