Редактирование:
Space Dragon
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Objectives== The Space Dragon's goal will always be to open up three carp rifts or to get the shuttle to arrive while it is doing so. Once the third rift is opened, an infinite amount of player-controlled carp can be spawned from the rifts. Space Dragon also gets a permanent speed buff to accompany this effect. Rifts take 5 minutes to charge, and the whereabouts of the rift will be unannounced for the first 2 1/2 minutes of the rift spawning in. After that time is passed, Centcomm will deliver an announcement stating its location. Once fully charged, the rift will periodically spawn AI-controlled carp and move around every so often, along with it being totally indestructible by all means. Space Dragon will also get a temporary 30-second speed boost when this happens along with all of its health fully restored, allowing it to slip away from any situation and to find another location to place a rift or to charge at its attackers with more efficiency for a time. The Space Dragon cannot re-use the same location for their rifts and must place them in different locations. The locations where this is possible are also limited solely to locations in the station (and the AI satellite). However, there is nothing stopping the dragon from choosing three locations adjacent to each other. Space Dragon gets 5 minutes to place down each rift before the Space Dragon itself vanishes. This makes the rift objective '''not optional''' for the Space Dragon unless they just want to go ham only for 5 minutes. Should the dragon's currently charging rift be destroyed, any previously charged rifts will vanish and the dragon will suffer a massive debuff to speed and its gust attack, along with it being blocked from creating any more rifts. This makes it a much easier target to track and eliminate, so avoiding this circumstance at all costs should be a priority. It should also be noted that if the Space Dragon is killed, a similar effect will occur. If the dragon is somehow revived afterwards, it will still suffer the same debuffs and inability to create rifts. Should the shuttle arrive while Space Dragon is still active, it will also achieve its victory state even without all three rifts. All current rifts will allow the infinite spawning of sentient carp and become invulnerable, and Space Dragon will also get its permanent speed buff as if it charged all three rifts normally. This makes Space Dragon a noticeable threat during possible evacuation procedures, as the crew will need to eliminate the dragon before the shuttle arrives or brave for the worst.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице