Редактирование:
Инженер
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==[[File:Light_Bulb.png]] Tips== ===The Engine/Power=== * The engineering and atmos MODsuits have radiation protection modules. Make sure to wear one or a radiatuion suit if working near an active [[Guide_to_the_Supermatter|Supermatter Engine]]. * Engines can be wired directly into the power grid; in the SMES rooms, each one has an input and an output. Connecting the two will cause the power to bypass the SMES cells. This is [[Traitor|extremely dangerous]], and can caused shocked doors to instantly put people into critical condition. * Arriving half an hour into the round and nobody's set up power? Chances are all the SMES cells can be drained. However, you can still power Emitters and other equipment by loading the P.A.C.M.A.N generator with plasma, wiring it up and setting its output to full power. *The P.A.C.M.A.N-type generators can each hold 450 sheets of their respective fuels once fully upgraded. Their fuel types and maximum upgraded outputs are as follows: ** P.A.C.M.A.N generator (Plasma) = 60000 W ** S.U.P.E.R.P.A.C.M.A.N generator (Uranium) = 180000 W ===Construction=== * To get maximum camera coverage, you only have to place one camera every fifteen tiles. If there's a wall between them, use an analyzer on the assembly after you weld it to the wall to create an xray camera. Otherwise, count seven tiles from where the previous camera disappears from view and build a camera there. * It is possible to upgrade the AI's cameras by using certain items: analysers confer X-ray vision, potentially allowing the AI to observe Maintenance areas; proximity sensors give their effect to the camera, alerting the AI when someone walks by. Plasma sheets will cause the camera to become EMP-proof. * You can use an airlock circuit in your hand to modify its access requirements. Necessary if you're rebuilding doors to restricted areas such as the [[armory]] or [[bridge]]. * For most construction/deconstruction operations (Mining, wrenching chairs/tables, deconstructing walls) you can click on multiple spaces to take things apart or build multiple things at a time. * You can put windows directly on grilles by using a glass/reinforced glass sheet on them. Make sure to screw them on afterwards! * You can also pry up 4 floor tiles and weld them together to get a metal sheet, which you can grind down for iron. Glass for silicon. Reinforced glass for metal and silicon. Wood for carbon. * You can screwdriver wooden flooring to remove it without breaking it. * You can turn one color of wire into another color easily, so long as you have at least one piece of the color you want: You can transfer wires from a stack of another color you have to change their color. * You can hack the YouTool to get upgraded industrial welding tools, which hold 80 units of fuel as opposed to normal tools' 20 and industrial's 40.
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице