Редактирование:
Guide to Circuits
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Components== BCI's are compatible with every single component, but it also has a bunch of '''exclusive components that only work with it'''. You can see these components on the "BCI Components" section of the Component Printer. These components are: {| class="wikitable" |- ! Name || Description || Inputs || Outputs |- | Bar Overlay || Shows a progress bar ontop of the entity object you set as its input. || * Bar overlay options (Option) ** Vertical ** Horizontal * Number (Number) || None |- | BCI Action || When the BCI shell is in your brain, shows a button in the top left of your screen. When you click on it, it triggers the Signal output. The icon input lets you change the icon. || * Icon (Option) ** I am not listing them all, there are a lot * Name (String) || * Signal (Signal) |- | Counter Overlay || Shows a three digit number on top of you. You can change the position of it by using the axis shift inputs, but it'll always follow you. You might even need to shift it since it doesn't show correctly when its on top of you for some reason. || * Displayed Number (Number) * Update Overlay (Signal) * X-Axis Shift (Number) * Y-Axis Shift (Number) || None |- | Object Overlay || Creates or deletes a sprite on top of the target entity. You can change what sprite it uses, and you can even shift its location by changing the axis shift options. || * Object (Option) ** Corners (Blue/Red) ** Circle (Blue/Red) ** Small Corners (Blue/Red) ** Triangle (Blue/Red) ** Hud Mark (Blue/Red) * Target (Entity) * Create Overlay (Signal) * Remove Overlay (Signal) * X-Axis Shift (Number) * Y-Axis Shift (Number) || None |- | BCI Target Interceptor || When activated, the next time you click an entity, the output signal will be triggered and that entity will be set as the output. || * Activate (Signal) || * Triggered (Signal) * Targeted Object (Entity) |- |Thought Listener |When triggered, will show a text input window with the name and description you inputted. After you press enter or click submit, it'll trigger and output what you wrote | * Input Name (String) * Input Description (String) * Trigger (Signal) | * Recieved Thought (String) * Triggered (Signal) * On Failure (Signal) |- |VOX Announcement |This will make the AI's beautiful god-like voice reverb throughout your head, saying what you set as the input string or input string list. It only plays for you, no one else can hear it. | * Vox type (Option) ** string list ** string * String (String/String list) * Trigger (Signal) |None |}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице