Редактирование:
Syndicate Items
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===Bundles=== {|class="wikitable sortable" !Item !class="unsortable"|Icon !Cost !class="unsortable"|description !class="unsortable"|info |- |id="Bioterror_bundle"|Bioterror bundle |[[file:Duffle_syndiemed.png]] |style="text-align: center;"|30 |For the madman: Contains a [[#Biohazardous Chemical Sprayer|Bioterror spray]], [[#Chemical Foam Grenade|Bioterror Grenade]], a [[#Poison Kit|Poison Kit]], a [[#Dart Pistol|Dart Pistol]], a box of syringes, a [[#Toy Machine Gun|Donksoft assault rifle]], and some [[#Box of Riot Darts|extra darts]]. Remember: Seal suit and equip internals before use. |12 TC saved |- |id="Bulldog_bundle"|Bulldog bundle |[[file:Duffle_syndie.png]] |style="text-align: center;"|13 |Lean and mean: Optimised for people that want to get up close and personal. Contains the popular [[#Bulldog_Shotgun|Bulldog Shotgun]], a [[#12g_Stun_Slug_Drum|12g stun slug drum]], a [[#12g_Buckshot_Drum|12g buckshot drum]], and a pair of [[#Thermal Imaging Glasses|Thermal Imaging Goggles]]. |3 TC saved |- |id="C-20r_bundle"|C-20r bundle |[[file:Duffle_syndie.png]] |style="text-align: center;"|14 |Old faithful: The classic [[#C-20r_Submachine_Gun|C-20r Submachine Gun]], bundled with two magazines, and a [[#Universal_Suppressor|Suppressor]]. | |- |id="Cybernetic_Implant_Bundle"|Cybernetic Implant Bundle |[[file:Duffle_syndiemed.png]] |style="text-align: center;"|40 |Contains 5 random cybernetic implants. Guaranteed to at least pay for its cost. |With the most expensive implant being macrobomb at 20 TC each, max saving would be 60% and the average will be much less. Check the other discounted categories first. |- |id="Medical_bundle"|Medical bundle |[[file:Duffle_syndiemed.png]] |style="text-align: center;"|15 |The support specialist: Aid your fellow operatives with this medical bundle. Contains a combat first-aid kit loaded with medical gauze, a compact defibrillator, a brute and burn patch, a [[Guide_to_chemistry#Chloral_Hydrate|Chloral Hydrate]] syringe, and a combat hypospray loaded with: *30 units of [[Guide_to_chemistry#Epinephrine|Epinephrine]] *30 units of [[Guide_to_chemistry#Omnizine|Omnizine]] *15 units of [[Guide_to_chemistry#Leporazine|Leporazine]] *15 units of [[Guide_to_chemistry#Atropine|Atropine]] Also includes night vision health HUD glasses, a Donksoft machine gun, a box of ammo, and a pair of magboots to rescue your friends in no-gravity environments. |5 TC saved |- |id="Sniper_bundle"|Sniper bundle |[[file:briefcase.png]] |style="text-align: center;"|20 |Elegant and refined: Contains a collapsed [[#Sniper Rifle|sniper rifle]] in an expensive carrying case, two [[#.50 Soporific Magazine|soporific magazine]], a free surplus [[#Universal Suppressor|supressor]], and a worn out suit and tie. |6 TC saved. |- |id="Spetsnaz_Pyro_bundle"|Spetsnaz Pyro bundle |[[file:Duffle_syndie.png]] |style="text-align: center;"|30 |For systematic suppression of carbon lifeforms in close range: Contains an [[#Elite Syndicate Hardsuit|elite fireproof hardsuit]], a pyro backpack fire sprayer, a [[#Stechkin APS|Stechkin APS pistol]], two incendiary magazines, a bottle of flammable vodka, a [[#Syndicate Minibomb|pipebomb]], and a [[#Stimpack|stimulant syringe]]. |12 TC saved. The backpack sprayer is kinda trash not gonna lie. '''For the love of god don't set your teammates on fire!!''' |- |Syndicate Induction Kit |[[file:Syndibox.png]] |10 |A rather odd piece of equipment, this bundle contains a set of rudimentary and basic nuclear operative equipment, but most importantly, an induction implant, which officially 'inducts' any valid antagonist into the nuclear operative team. Contains: * One Ansem pistol * One 10mm AP magazine * One 10mm HP magazine * Energy Dagger * Syndicate Headset * Nuclear PDA * Agent Card * Space Suit and Helmet * Jet Harness * Induction Implant |Total kit has a rough value of ~25 TC, though basically all of it is just things nuclear operatives get for free. Normal crew members cannot get induced, and neither can ERTs. However, any other antagonist, including traitors, changelings, heretics, and even hypnoflashed people can! |}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице