Редактирование:
Pulsating Tumor
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Legionnaire== [[File:Legionnaire.png|128px]] A towering skeleton, embodying the terrifying power of Legion. ===Statistics=== '''Health:''' 1000 '''Melee Damage:''' 35 '''Speed:''' Medium ===Abilities=== An AI-controlled Legionnaire will simply use these abilities whenever they're available. If it's controlled by a ghost, they can conserve these abilities or somehow combo them together. *'''Legionnaire Charge (Cooldown: 4 seconds):''' After a short half-second windup, Legionnaire charges forward 4 tiles. If it makes contact with a mob, it will deal a whopping 50 damage and fling its target forward considerably. Whilst charging, a player-controlled Legionnaire can adjust its path slightly. Best to be careful, as getting hit by this ability can be crippling. *'''Skull Detach (Cooldown: 1 second):''' Legionnaire detaches its skull, which will then chase its target around. The skull has 80 health, but if the skull is destroyed, a new skull simply regenerates back onto Legionnaire's head. At 100% health, it will deal 20 brute damage, but if it goes below 50% health, the skull will start dealing 30 damage, and below 25% health, the skull will begin dealing 40 damage. The legionnaire can also use this ability again to recall its skull back to its body. It can control the skull by clicking terrain with the middle-mouse button. *'''Bone Bonfire (Cooldown: 0.5 seconds):''' If there exists no Bone Bonfire, Legionnaire will place one at its current location. If there exists a Bone Bonfire, using this ability will swap locations between the Legionnaire and the Bone Bonfire. The Bone Bonfire has 100 health, and can be destroyed. If a mob walks over the Bone Bonfire, it is set aflame. *'''Smoke Spew (Cooldown: 4 seconds):''' If Legionnaire's skull is detached, then a plume of smoke will spew from the skull. If Legionnaire's skull is not detached, then a plume of smoke will spew from its current location. This smoke can obscure vision and make mobs cough, leading to them dropping their inhand items. ===Loot=== Besides having a guaranteed chance of dropping a necropolis chest, if Legionnaire is boosted with sentience, it has a 50% chance of dropping a Tumor Shard, and a 50% chance of dropping its own unique loot: Legionnaire Spine. ====Legionnaire Spine==== {{anchor|Legionnaire Spine}} {{Item |bgcolor1 = #f8eed3 |bgcolor2 = #f2dca6 |name = Legionnaire Spine |image = Legionnairespine.png |foundin = 50% chance of dropping from a boosted (sentient) Legionnaire |usedfor = Upgrading your Kinetic Crusher |strategy = Attach it to your Kinetic Crusher to grant a buff, or use in hand to summon legion skulls |description = When you detonate a mark with your Kinetic Crusher, this upgrade gives a 20% chance to spawn a legion skull, which will attack its target for 10 seconds before despawning. If used in hand the spine will summon legion skulls with a 4 second cooldown between skulls (confirm?). }}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице