Редактирование:
Guide to the Supermatter
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===Step three: Start the engine!=== #'''Double-check to ensure the cooling loop is active, you don't want to have an active supermatter with a pump still set to 101kPa or the vents/scrubbers inactive!''' #For supermatter engines on Delta Station, you need to set everything yourself. Haul emitters and reflectors around to your desired setup, wrench and weld the emitters once aligned properly (rotate with Alt-Click), and weld the reflectors. Wire the plating under them and hook them up to a powered cable. #Align the reflectors so that the emitter beams are deflected towards the supermatter crystal. #Head into the emitter chamber. It is on the right side of the picture above. Just click each emitter [[File:Emitter On.gif]] with an empty hand to turn them on. '''Don't stand in front of them unless you want some serious laser burns!''' #Close the radiation shutters with the ''Radiation Shutters Control'' button (if available). The supermatter will now begin arcing and generating power. If the emitters are not firing despite being turned on, it means they are not being sufficiently powered. This could either be because a cable to them have been severed (less likely), or the station does not have enough power to run them. To fix this, you could: #Check the cable and ensure a proper connection is made between the power reservoir (SMES) and the emitters. #Maximizing the SMES might solve some fringe cases of the station having enough power stored but not enough power flowing. #'''Start the P.A.C.M.A.N generator to give the extra kick needed to start the emitters. Once the engine is supplying power, you can turn off the P.A.C.M.A.N.''' #Throw a useless object into the supermatter crystal in order to kickstart the engine. A commonly used object for this is a 1 credit holochip, available to you by Alt-Clicking your ID. Alternatively you can emote kiss(type *kiss when you are ingame) the sm from a distance(The kiss can land even through glass, be sure to do it through the glass to be safe).
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице