Редактирование:
Guide to races
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==={{anchor|Jellypeople}}Jellypeople=== [[File:Jellyperson_male.png|96px]][[File:Jellyperson_female.png|96px]] [[File:Luminescent_male.png|96px]][[File:Luminescent_female.png|96px]] [[File:slimepeople.png]] [[File:jellypeople.png]] Humanoids transformed into part-slime hybrids, these races are created in Xenobiology. Several subspecies exist, which each offer unique abilities. '''Diet''' * Likes: Meat, toxic chemicals. * Dislikes: Anti-toxin medicines. '''Gameplay''' Spend 20 minutes working in Xenobiology, then transform yourself as soon as you get green slimes. Unleash the gooey hordes onto the crew. Mass produce yourself and be your own conga line, carry around 12 different slime cores for unique abilities, or form an assistant-only mental chatroom and refuse to let security join. Die because someone turned on an air conditioner. '''Benefits''' * Anything that would deal toxin damage (for example, plasma) will heal toxin damage instead. * Will never be attacked by slimes. * Take half burn damage from any source. * Slime jelly instead of blood, which is poisonous to other species. ** Their lungs, "vacuole", generate jelly when breathing plasma, although they still require oxygen. ** Eating food and consuming toxic chemicals also generates jelly. ** Excess jelly can be expended to regrow lost limbs. * Can gain additional abilities based on subspecies. ** Luminescents can absorb slime cores, "activating" them to trigger abilities that often replicate the cores' effects. ** Slimepeople can expend excess jelly to split into additional bodies, swapping between bodies when killed or at will. ** Stargazers can grab other beings and connect them to their "slimelinks", allowing all linked creatures to telepathically communicate. '''Drawbacks''' * Anything that would heal toxin damage deals it instead and lowers their jelly levels. * Automatically reabsorb their limbs if their jelly levels drop too low. * Take triple damage from cold temperatures. * If they take the ''Foreign'' quirk, they cannot speak unless they learn a new language. * Not human under default AI laws. '''Where to find them:''' * [[Guide_to_xenobiology#Green_Slime|Xenobiology]].
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице