Редактирование:
TGMC:Synthetic
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Tips== {{Important |Title=Under Construction |Note=This section is outdated. The content below is probably not accurate to the current in-game revision or meta. '''[3 August 2023]''' |Image=Wrench.png |Color=#FF0000 }} ===Round Start Hectic Tactics=== During low population, this guide may help to shave seconds off of the round start to-do list for Synthetics. After you spawn in: *Use your vendor to pick out your gear, a lightweight combat pack is recommended (backpack with no delay to removing items), alongside a lifesaver belt, black webbing vest, tool pouch, and any other pouch of your choosing, typically a medkit pouch or construction pouch). *Take everything from your vendor, including the meson goggles and essential items. *Communicate with Command and marines. Be aware of the plan and bring items accordingly. *Move the blowtorch and wire from your discarded tool-belt into webbing. * Head to Engineering, replenish and turn on the generators. Leave 6 generators on and 6 generators off but fueled incase nobody shipside can replenish generators. **Configure SMES units - set everything on the units to maximum. *If nobody is currently using the FOB drone/has used the FOB drone, then build the FOB with it. *When the FOB is complete, grab metal and plasteel from the FOB drone and use it for FOB reinforcements. Load the P.A.C.M.A.N. generator and phoron onto the Alamo. *Assign aSLs accordingly, be sure to choose carefully as they will gain authority over you. * Run to Medical, from the MarineMed or NanotrasenMed grab: **Splints. ** Two trauma/burn kits. **Hypospray, which you will fill with inaprovaline + bic/mera + kelo/derm **Peri+ & QC+ **Anything else of your choiceOne of every pill bottle. (Easier to just take a pre-filled lifesaver/rig onto Alamo) **One defibrillator. **Two roller beds. ** Two stasis bags. * Load the previously listed medical supplies into a crate and put it in the Alamo. * Deploy your medevac beacon. * From the chem machine make your chemicals if applicable or vend spare chemicals into your storage. *Station requisitions for a few minutes. *Go to powerloaders, use one for engine upgrades, one for weapons, switch between. {{TGMC-Jobs}}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице