Редактирование:
TGMC:Squad Smartgunner
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
=Tips= * Kill xenos, get more ammo. Use ammo to kill more xenos, then get more ammo. Make req happy. * Xenomorphs will get punished when they push '''if you do your job'''. The SG's job is to ensure that xenomorphs eat more lead when they try to come to CQC range, not to mention the sunder that the SG provides. * Given that you have IFF, you can save marines from resin traps. These traps make facehuggers jump on marines if they step on the traps. Always be wary of objects on weed as many objects can hide resin traps, so keep your cursor near objects. When a marine triggers a resin trap, they will get stun and have a few second to be saved before the facehugger grabs onto their face. * Stick with your squad and follow the Squad Leader's (SL's) orders. If this isn't possible, stay with any marines you can find. You will not survive on your own if you are caught out of position, and your weapon is a very important support tool for the entire marine force—don't waste it by running around alone. * Aim for the chest. You're less likely to hit a target by aiming for the head. * Aim at the tile behind a target if they're standing still. If you click right on the tile, it might not hit as likely compared to clicking straight behind your target, or the bullet might hit a nearby wall. * For moving targets, try to lead your shots. Bullets have travel time, so depending on how fast a target is moving you may have to put your cursor 1-5 tiles ahead of a target to hit them. * If an ally is pounced on, shoot over whoever's in the way behind the tile of the pouncer. You will either drive the pouncer off and make them hesitant to get into range, or you'll fill them with enough lead to drop them for you and your allies. This goes for warrior's lunge, too. Pump lead into that warrior since they have to grab a marine for like 2 seconds, enough to mag dump them. * A Shotgunner synergizes well with this role: have the PFC as the point-man and stay behind them and their friends. In case they get pounced on or knocked down, you can then blast the offender and either drive them away (giving your team/the PFC time to move back and regroup), or kill them if they remain in the area for too long. It essentially gives you the ability to act as both an anti-flank/harassment force and as area-denial to all. *'''DON'T STAND IN FRONT''' *'''SERIOUSLY JUST DON'T''' *'''STOP CHARGING IN FRONT DAMMIT''' *'''TALKING TO YOU, ELSA''' <br> <br> {{TGMC-Jobs}}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице