Редактирование:
TGMC:Marine Quickstart Guide
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
===More on the Jaeger Armor=== '''Video Guide for Mk1: ''[https://www.youtube.com/watch?v=VZuB1PV84zo&list=PLM6jcw59PpgzOhVSpwBUyRwXDZu8FKz40&index=18 link]'''''<div class="mw-collapsible-content"> Currently, Jaeger is split into two categories: Mk 1 and Mk 2. Mk2 is very similar to the Xenonauten gear, and does not require assembly. This is the type of Jaeger you will receive at the GHHME vendor; you just have to attach the storage and armor modules to it. However, if you head to a Surplus Armor Vendor [[File:TGMC ArmorVendor.gif]], you can find the Jaeger XM-02 Combat Exoskeleton inside, alongside the other Mk 1 parts. You want to make sure your exoskeleton has them attached! To assemble an exoskeleton, hold the exoskeleton in one hand and the part you want to attach in the other, then click on the exoskeleton with said part. There are currently 6 different parts you can attach to an exoskeleton: * '''Chestpiece.''' This is the most important part of your exoskeleton, as it is the only armor piece that varies in armor, besides certain '''Armor Modules.''' * '''Armpiece and Legpiece.''' Both of these add armor to your exoskeleton, so you definitely want to add them. However, all of the armpieces and legpieces have the same armor stats; so go wild with your options! * '''Helmets.''' The bucket you put on your head. All helmets have the same armor, so yet again go wild with what looks good to you. * '''Storage Modules.''' Most of these modules are specialized to what they say on the tin; injectors for injectors, medical for meds, etc. * '''Armor Modules.''' This is where it gets interesting. Helmets and armor sets can have different modules. For example, a welding module on your head and a Baldur module on your suit. Each of the modules increases the armors capacity in some different way from each other. Tyr gives you more armor, Mimir makes you immune to taking damage from most gas clouds as well as less acid damage; and there is a good bit more of them. Click the ? to find out what each module does. You can also color each individual armor piece (chestpiece, armpiece, legpiece and helmets) with Green Facepaint that either comes from the GHMME or in the General tab in the Surplus Armor Vendor. Hold the piece in your hand and click on it with the facepaint to color it. You can also right click helmets to change the colors of the visors, too. </div> </div> <div class="mw-collapsible mw-collapsed" style="width:100%">
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице