Редактирование:
Pulsating Tumor
(раздел)
Перейти к навигации
Перейти к поиску
Внимание:
Вы не вошли в систему. Ваш IP-адрес будет общедоступен, если вы запишете какие-либо изменения. Если вы
войдёте
или
создадите учётную запись
, её имя будет использоваться вместо IP-адреса, наряду с другими преимуществами.
Анти-спам проверка.
Не
заполняйте это!
==Pulsating Tumor== Pulsating Tumors show up as "Menacing Signals" on your GPS. At least one is guaranteed to spawn, although it's possible for there to spawn much more. You can interact with a tumor to spawn in an AI-controlled elite mob, which doesn't do much besides chase you and use abilities. Killing this AI-controlled mob drops a necropolis chest and nothing else. The pulsating tumor will also disappear, along with its GPS signal. You should probably start by doing this, since losing doesn't mean that your fellow miners have to deal with a pissed off monster tearing down the mining base. Alternatively, you can use a legion core (stabilized or unstabilized) on the tumor before activating it, and the resulting elite mob will be controlled by a ghost, in return for special loot. When you kill a boosted elite mob, there is a 50% chance that it will either drop a tumor shard or a special type of loot unique to the Elite Mob. Do note that if you do lose to a boosted elite mob, it'll be freed and released to create general havoc. This freed Elite Mob has its health halved and does not regenerate health naturally, although it can heal by standing on top of a pulsating tumor. ===Tumor Shard=== {{anchor|Tumor Shard}} {{Item |bgcolor1 = #f8eed3 |bgcolor2 = #f2dca6 |name = Tumor Shard |image = tumorshard.png |foundin = Dropped after defeating a boosted (player-controlled) Elite Mob |usedfor = Making an Elite Mob subservient to you |strategy = Use it on the corpse of an Elite Mob to revive it. |description = Upon using a Tumor Shard to revive an Elite Mob: *It gets healed back to full health, but its maximum health gets slashed by half (to 500 health). *A small excerpt is added to the end of the description, stating that "However, this one appears appears less wild in nature, and calmer around people." *It becomes completely non-harmful to its master, which means that its abilities don't have the capability to friendly fire its master to death. *It can now also be revived with a Lazarus Injector, if it happens to die. *It is still mute, so it can only communicate with gestures. *Besides that, it still maintains all of its abilities, as well the damage of its melee attack. }}
Описание изменений:
Пожалуйста, учтите, что любой ваш вклад в проект «MassMeta» может быть отредактирован или удалён другими участниками. Если вы не хотите, чтобы кто-либо изменял ваши тексты, не помещайте их сюда.
Вы также подтверждаете, что являетесь автором вносимых дополнений, или скопировали их из источника, допускающего свободное распространение и изменение своего содержимого (см.
MassMeta:Авторские права
).
НЕ РАЗМЕЩАЙТЕ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЯ ОХРАНЯЕМЫЕ АВТОРСКИМ ПРАВОМ МАТЕРИАЛЫ!
Отменить
Справка по редактированию
(в новом окне)
Навигация
Персональные инструменты
Вы не представились системе
Обсуждение
Вклад
Создать учётную запись
Войти
Пространства имён
Статья
Обсуждение
русский
Просмотры
Читать
Править
Править код
История
Ещё
Поиск
/tg/station 13
Главная страница
Новым игрокам
Правила
Профессии
Гайды
Предметы
Локации
Карты
Игровые режимы
Вклад
Руководство по участию в разработке билда
Маппинг
Спрайтинг
Руководство по пониманию кода
Разработка
Wiki
Свежие правки
Случайная страница
Инструменты
Ссылки сюда
Связанные правки
Служебные страницы
Сведения о странице